Assalamualaikum wbt,

Hari ni wawa nak kongsikan dengan kalian testimoni pengguna GLA Complex.
Memiliki ketulan cyst di bahagian payudara, membuatkan Kak N rasa rendah diri. Apakah kalian suka merahsiakan kesakitan seorang diri dari berbicara dengan sahabat?

Wawa syorkan kepada yang mengalami situasi atau ujian dari Allah dengan diuji rasa sakit, berikhtiarlah walau dengan apa cara sekali pun. Bersabar dengan apa yang Allah beri, insyaAllah pasti ada sinar bahagia dikemudian hari.

Jom kita ikuti luahan kak N kepada Arma.




KISAH BENAR
---------------------------
Setiap insan pasti ada ujian...begitu juga kita sebagai hambaNya. Dikala senang Allah titipkan hujan di tengahari. Siapa sangka dalam senyuman manis terselit ujian dari Ilahi.

Arma panggil rakan sepejabat Kak N. Suatu hari Allah titipkan Kak N kepada Armawati Ariffin untuk membeli Gla Complex.  Lalu Arma ceritakan fungsi dan kelebihan gla ini pada kak N. Lalu diriku bertanya lebih lanjut kepada Kak N, masalahnya yang sebenar.
Rupa-rupanya Kak N ada 2 ketulan Cyst di kedua payudaranya. Menitik air matanya dan ia telah disahkan oleh pakar di Kpj Perda, Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Hilang wajah keceriaan pada Kak N yang padaku seorang wanita yang cantik dan ayu serta lemah lembut.

Selang keesokan harinya Kak N berjumpa denganku di dalam bilik pejabatku. Kak N berkongsi kisah kerisauan tentang ketulan cyst itu..kerana ada rasa sakit bila lengan digerakkan. Sebagai rakan sepejabat.. diriku cuba sebaik mungkin memberikan motivasi dan kata semangat kepadanya. 
Pesanku...apa yang berlaku adalah ketentuan Allah. Sebagai hambaNya kita perlu ikhtiar dan berusaha serta berdoa.
Pasti ada hikmah Allah nak bagi kepada kita.

Kak N mula makan suplemen secara konsisten . Untuknya Arma nasihatkan mengambil 2 biji GLA setiap hari dan jaga pemakanan. Hanya mengambil makanan yang berkhasiat sahaja.... setelah dua minggu, Kak N membuat temujanji yang lain di Bertam. Ujian mamogram dilakukan pada kedua payudaranya.  Kerana tak sabar untuk mengetahui temujanji dengan dr.pakar di kpj...

Alhamdulillah..

Pagi keesokannya Kak N memanggilku ketika Arma "punch card" pagi itu, Kak N dengan wajah ceria menunjukkan hasil pemeriksaan Mamogramnya. Gambar foto dari imbasan tersebut. (Gambar terpaksa saya simpan) atas permintaan Kak N. Hasil dari mamogram tersebut, jelas menunjukkan, Cyst pada payu dara sebesar 2cm-2.5cm, semakin mengecil menjadi 1cm.

Doktor pakar di Bertam yang melakukan Mamogram kepada Kak N, menasihatkan agar mengambil suplemen yang mempunyai EPO... dan Kak N memberitahu dia mengambil Gla Complex. Alhamdulillah dan hingga kini Kak N istiqomah mengambil Gla Complex. 

Seperti yang kita tahu..GLA COMPLEX shaklee mempunyai EPO, Vitamin E & Boringe Oils.. yang membantu untuk hormon kembali normal semula..Hanya lafaz kesyukuran yang dapat Arma ucapkan. Kak N dah mampu tersenyum ceria semula di pejabat. Ini adalah kisah benar yang berlaku pada 11 Ramadhan 1435H.

Terima Kasih Allah.

Untuk konsultansi, hubungi wawa ye 019 996 6576