Assalamualaikum wbt,

Hai korang, selamat beristirehat. Sambil online tu, boleh datang jengah ke blog wawa ni. Tengok-tengok apa yang berkenan dihati..hihi

Sekarang, wawa baru lepas menyental daki diwajah. Erk! Wajah pun ada daki ye? Sudah tentu, dekat wajah lagi banyak daki sebab muka kita terdedah dengan persekitaran dan udara yang kotor setiap hari. Kita tak pakai niqab kan? Jadi, wajah kita ni tiada penapis pun untuk menghalang debu, hama yang menerpa ke muka kita. Betul kan?

Waima badan yang bertutup pun berdaki, inikan pula wajah. Tahukah anda, dengan hanya menyapu toner di wajah tidak membantu menghilangkan kotoran 100%. Kita hanya menyapu lapisan permukaan sahaja, sedangkan daki ni sudah melekat liat pada wajah.

Lihat gambar dibawah, wawa tak pernah pakai make up. Wawa gunakan Gentle action Makeup Remover dan gosok pada keseluruhan wajah. Hasilnya, daki berlumba-lumbe keluar. Wawa yang tak pakai makeup pun banyak, inikan pula orang yang sering memakai make up.



Selepas tiada lagi daki yang keluar, kulit kita akan rasa lembut dan licin. Sila cuci wajah korang dengan menggunakan cleanser Nutriwhite shaklee, adik beradik Makeup remover juga. Hasilnya, wajah akan lebih segar dan licin..")


Selain menghilangkan daki, Makeup Remover juga membantu menanggalkan blackhead dan whitehead. Tak perlu dah nak picit sampai meleleh air mata.

Jom kita lihat apa lagi yang menarik dengan Gentle Action Make Up Remover & Gentle Deep Foaming Cleanser

GENTLE ACTION MAKE UP REMOVER

✔️ Menjadikan kulit anda licin, lembut dan berseri
✔️ Tunas Pokok Bic menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan
✔️ Aloe Vera menyegarkan dan menegangkan kulit
✔️ Lembut, tidak berminyak, dan kulit anda akan kelihatan lebih berseri

GENTLE DEEP FOAMING CLEASER

✔️ Membersihkan dan menyegarkan kulit
✔️ Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
✔️ Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
✔️ Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
✔️ Lembut dan menyegarkan

Apakah pencuci muka pilihan korang? Wawa semestinya set NUTRIWHITE Shaklee dijamin halal, selamat dan semulajadi.

Hubungi wawa, Rakan Kesihatan anda..")