Saturday, 14 November 2015

Collagen Powder Pun Boleh Jadi Milk Booster

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, buat apa petang-petang macam ni? Jemput datang blog vitamin wawa ya. Usha-usha laa apa yang ada kat sini.. Hehe

Korang tahu tak? Collagen Powder bukan hanya untuk kecantikan tau. Ni haa, testimoni dari Puan Mazlifah. 

Minum Collagen Powder terbukti hebat, susu melimpah ruah. Untung baby dapat minum susu ibu banyak-banyak.. Hehe




Collagen powder sudah sinonim dengan kecantikan kulit. Ia bukan hanya menegangkan kulit, melicinkan kulit, melembapkan kulit, mengecilkan liang pori dan kini tambah lagi dengan menjadi milk booster.

Mommy-mommy sekalian, bolehlah cuba collagen ye. Sambil menyusu baby, dapt bonus kulit cantik plak. Oh ya, collagen powder juga mampu menegangkan payudara dan menganjalkan punggung.")


Ini antara supplemen yang di consume oleh Puan Mazlifah. Alang-alang Vitamin C tengah promosi terus grab 4 botol kan. Untung dan jimat!")

BERMINAT bolehlah hubungi wawa di Whatsapp 0199966576

3 comments:

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini wawa...Vitamin C memang terbaik...dah alang² harga promosi kena beli buat stok...

Malinda Ismail said...

Sapa yg masih menyusu bada tu bagus gak makan ni kan....cantik kan kulit pada masa sama bole banyakkan susu jugak...

Farrah MF said...

Sesuai utk lactating mother :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...