Tuesday, 10 November 2015

Lunch Di Tepi Pantai Paka

Assalamualaikum wbt,

Happy deepavali semua. Ramai yang bercuti, tak ketinggalan kedai makan pun bercuti juga. Agak susah laa juga nak cari tempat makan tengah hari ni. Wawa kan kerja..hihi

Pusing punya pusing, kami decide makan tepi pantai je hari ni. Biasalah makanan tepi pantai biasanya yang ringan-ringan aja. Itu pun habis juga RM24 untuk 3 orang.


Wawa makan laksa pineng dan air jagung, ofismate makan bihun sup dan air kelapa. Haa, sebut pasal air kelapa ni tak boleh minum kalau makan supplemen. Nanti rugi plak sebab air kelapa akan hilangkan fungsi vitamin kita makan tu.

Best sangat makan tepi pantai ni, sambil angin menderu-deru di pipi. Tudung melayang-layang ditiup angin. Siapa yang nak rasa angin pantai tu, mai kat Paka ni..")

6 comments:

aeinna Musa said...

Air jagung tu..aduiii..mencabar keimanan..hihi

aeinna Musa said...

Tahniah wawa.waa menang contest encik kidal tu

sayidah napisah said...

WAH KEMAINNN! hehehe jeles nengoknye :p

Mardiah Diana said...

Salam singgah petang wawa...wahh....bestnya dapat makan kat tepi pantai....dengan angin yang sepoi² tu tambah sedap bila makan kan wawa....hihi...

Diana tag wawa join giveaway....

http://mardiahdiana.blogspot.my/2015/11/giveaway-duit-saku-bawal-aidijuma-by.html

Wa said...

Sedapnya minum air kelapa ditepi pantai:)salam kenal n follow sini ye

Malinda Ismail said...

Kalau makan tepi pantai mesti jadi sedap selera makan...pas makan mata kuyu je di tiup angin...kalau la dapat tido sepam dua mesti best...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...