Saturday, 21 November 2015

Testimoni Vivix Dan Bahaya Kencing Tikus

Assalamualaikum wbt,

Yang, kawan abi yang anak Pak Cik sebelah rumah kat kampung meninggal. Kenapa? Sebab kena kencing tikus!

Allah, pernah dengar perkhabaran orang meninggal sebab kencing tikus? Banyakkan? Pernah juga masuk berita, kanak-kanak meninggal selepas melawat tempat rekreasi dikhabarkan kerana terkena kencing tikus.

Allahurabbi, jangan disangka haiwan sekecil itu tidak bahaya. Tikus ada dimana-mana, jadi berhati-hati lah.

Wawa nak kongsikan testimoni sahabat sideline yang terkena kencing tikus. Doktor pun sahkan bahawa kena kencing tikus tiada ubat yang spesifik, yang ada cuma untuk bantu pertahanan badan sahaja.

Kesan yang paling ketara bila terkena kencing tikus adalah :

✔️ mata merah darah
✔️ otot sakit
✔️ demam yang berpanjangan
✔️ cirit birit hitam dan berdarah
✔️ batuk berdarah
✔️ jerawat dibadan macam denggi
✔️ sakit kepala yang teruk


Selepas disahkan doktor kencing tikus tiada ubat spesifik, Kak Noor terus teringat dengan Vivix. Beliau ikhtiar dengan Vivix, Alhamdulillah dengan izin Allah Kak Noor dah sembuh 90%. 

Jika anda terkena kencing tikus, segera minum vivix ya. Sebab mostly doktor pun tak ada ubat specifik, kita ikhtiar sebelum terlambat..")

1 comment:

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini wawa....bahaya ni kencing tikus....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...