Tuesday, 8 December 2015

10 Soalan Utama Tentang Vivix Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, syukur Allah masih panjangkan usia wawa hari ini. Juga Allah panjangkan usia kalian. Tiada nikmat yang paling besar, melainkan nikmat hidup. Diberi peluang untuk menambah amal ibadat sebagai bekalan di akhirat nanti, insyaAllah.


Vivix ni apa yer..vitamin ke..jus ke..apa rasa Vivix? Apa kegunaan Vivix? Betul ke Vivix boleh ubati kanser? Harga Vivix berapa? Cara makan Vivix? Betul ke Vivix ni berkesan?..Fuuh..macam-macam soalan ada..


haa..inilah 10 soalan terpilih antara lambakan soalan yang selalu saya terima pasal Vivix..Entri ni saya muatkan khusus untuk mereka yang belum mengenali Vivix...Saya ceritakan berdasarkan 10 soalan paling famous daripada pelanggan.


Soalan 1: VIVIX ni Apa?



Menggoda kan?")

Vivix merupakan supplemen anti penuaan terbaik dunia dalam bentuk sirap merah pekat yang dihasilkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee..

Bagaimana Vivix membantu meningkatkan kesihatan secara menyeluruh? 

Vivix membantu dengan cara melindungi  dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan. Vivix juga mempunyai revesratrol. Mengikut kajian klinikal, Resveratrol sangat penting untuk memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal bebas.

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Ia merupakan satu paten tertunda yang hebat yang mengandungi campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ungu.

Para pengedar shaklee suka menggelarnya tonik sirap yang ajaib. Ajaib? Ya..kerana banyak keajaiban yang berlaku pada kebanyakan penggunanya setelah mengamalkannya..


Soalan 2: Apa Manfaat Vivix sebenarnya ?


✔️ Vivix menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat.
✔️ Membantu menghalang kanser.
✔️ Mengurangkan risiko sakit jantung.
✔️ Mengurangkan komplikasi pesakit diabetes.
✔️ Menyokong kesihatan sendi.
✔️ Membantu pesakit alzheimer.
✔️ Membantu MENGURANGKAN BERAT badan.
✔️ Meningkatkan kesihatan imun.
✔️ Meningkatkan kesihatan mata.
✔️ Menyokong kesihatan keseluruhan.

Bagi anda yang ingin mencegah penyakit kronik seperti kanser, kencing manis, stroke, jantung, darah tinggi dan sebagainya VIVIX amat sesuai untuk anda.

Soalan 3: Bagaimana rasa Vivix?





Pernah minum Ribena? Haa..rasanya lebih kurang macam tu lah.. Ada rasa masam-masam manis dan sedikit pekat. Bagi yang tak gemarkan ubat tablet atau kapsul, Vivix adalah pilihan yang lebih mudah dimakan.

Pastikan anda mengambil air putih yang cukup iaitu 1 liter bagi setiap 25kg berat badan anda. Pengambilan air yang secukupnya membantu untuk penyerapan dan kesan yang lebih baik.



Soalan 4: Betul ke Vivix Anti-Kanser?


Betul ke berkesan sebagai anti kanser? Ini antara yang berjaya bebas dari kanser.





Kajian klinikal telah menunjukkan Asid Elagik dan Polifenol Antocianin sangat membantu untuk mengelakkan kanser dan meningkatkan tahap kesihatan pesakit kanser. Kedua-duanya ini terkandung di dalam Vivix.



Soalan 5: Vivix ni sesuai tak untuk ibu hamil?

Vivix tidak boleh diambil oleh ibu hamil kerana kandungannya yang tinggi antioksidan.

Biasanya pada awal kehamilan, antibodi si ibu menurun bagi memberi laluan untuk janin membesar dalam rahim ibunya. 

Pengambilan vitamin yang tinggi antioksida akan membantu meningkatkan sistem imun si ibu, namun apabila imun meningkat, tubuh ibu juga akan melihat janin tadi sebagai “bendasing” yang mungkin perlu disingkir keluar. Ini boleh memberi risiko keguguranpada janin tadi.

Jika anda ada masalah yang memerlukan anda consume Vivix ketika hamil, mungkin pengedar akan mencadangkan vitamin alternatif yang lebih sesuai untuk anda.

Namun, ini adalah atas tanggungjawab sendiri. Master Nadiah Suhaidi antara pengamal vivix ketika hamil. Anaknya langsung tiada masalah ruam kulit. 


Soalan 6: Bagaimana cara makan Vivix?

Mudah saja.

Tetapi apabila botol dibuka, Vivix perlu disimpan di dalam peti untuk menjaga kualitinya.

MendedahkanVivix kepada suhu yang tinggi berkemungkinan boleh menjejaskan kualitinya. Kebiasaannya, tempoh valid dimakan sebotol Vivix biasanya adalah 8 bulan sahaja dari tarikh pengeluaran.

Cara makan:

Berdasarkan arahan pada botol, pastikan dimakan selepas makan. 

  1. Goncang botol Vivix sebelum dibuka.
  2. Tuangkan Vivix sebanyak 1 sudu teh.(Bergantung berapa banyak yang dicadangkan pengedar mengikut masalah dan keperluan anda)
  3. Boleh terus dimakan atau dibancuh dalam air putih.
Wawa biasanya minum sebelum tidur dan waktu pagi. Proses pembuangan sangat lawas..")


Soalan 7: Saya dengar harga Vivix mahal. Kenapa mahal sangat?



Harga Vivix sesuai dengan bahan yang terkandung di dalam Vivix tu sendiri..


Antara bahan eksklusif yang terkandung dalam Vivix adalah anggur Muscadine(saiz sebesar bola golf).

Saya pernah dengar rakan bagitau harga sebiji anggur Muscadine ni lebih kurang RM100 sebiji. Hah!! Betul ke??

Hmm..saya pun terkejut mulanya bila dapat tau..

Di Malaysia, anggur tersebut hanya boleh dijumpai di KLCC dan diimport khas. Bayangkan kalau nak hasilkan sebotol Vivix??

Sebab itulah harganya pun agak mahal..

Apapun, khasiatnya amat berbaloi dengan harga yang dibayar.



Harga Vivix??


RM503 sebotol 150ml. Tahan 1-2 bulan penggunaan 1 sudu teh setiap hari.

Mahal sangat??

Ada DUA cara anda boleh dapatkan Vivix dengan harga lebih murah:

  • Daftar ahli sekarang dan anda boleh terus dapatkan Vivix dengan harga ahli dan jimat hingga lebih kurang 20%.
  • Daftar ahli dan beli Vivix semasa Promosi Vivix oleh Shaklee..Sebagai ahli, harga anda jauh lebih istimewa lagi ketika Promosi Vivix berlangsung.

Soalan 8: Boleh ke ambil Vivix semasa sesi kemoterapi?

Kemoterapi adalah rawatan untuk membunuh dan mematikan sel barah...

Manakala Vivix bertindak memperbaharui sel.

Oleh kerana keduanya berfungsi dengan cara berbeza, sebaiknya Vivix tidak diambil semasa tempoh rawatan kemoterapi. Walaubagaimanapun, selepas kemoterapi, dalam waktu anda bebas daripada sesi kemoterapi anda boleh kembali mengambil Vivix untuk membantu memulihkan kesihatan anda.

InsyaaAllah, Vivix juga boleh membantu menghilangkan ketidakselesaan yang dialami selepas rawatan kemoterapi.



Soalan 9: Boleh ke ambil Vivix dengan ubat hospital?

Ya, boleh tetapi bukan serentak atau sekaligus dalam satu masa. Anda perlu jarakkan waktu pengambilan dalam tempoh 2-4 jam.

Boleh berhubung dengan pengedar anda untuk panduan masa yang sesuai untuk ambil jika anda juga sedang dalam rawatan dengan ubat hospital.


Soalan 10: Bagaimana nak order Vivix?

Hanya 3 cara anda boleh dapatkan Vivix:

  • Melalui Branch@Cawangan Shaklee di seluruh Malaysia.
  • Melalui Pengedar Shaklee yang sah. 
  • Dengan order terus melalui Sistem E-Sell Shaklee(menggunakan kad debit/kredit untuk pembayaran.

Wawa juga adalah salah seorang pengedar Shaklee yang sah bagi seluruh Malaysia.
Bagi anda yang berada di Paka, Dungun dan Kerteh bolehlah mendapatkan Vivix anda terus daripada saya (jika stok masih ada).

Bagi anda yang berada di luar kawasan, semenanjung atau Sabah/Sarawak akan saya pos Vivix anda menggunakan khidmat Poslaju@Kurier. Yang pastinya..dengan setiap pembelian Vivix, KOS POS adalah PERCUMA!!


* Dengan pembelian sebotol Vivix, anda layak mendapat pos percuma ke seluruh Malaysia.

* Dengan pembelian 2 botol Vivix, anda layak mendapat POS PERCUMA, KEAHLIAN PERCUMA dan terus mendapat HARGA AHLI yang jauh lebih jimat dan pulangan bonus pada bulan seterusnya.

Untuk keterangan lanjut dan konsultasi, bolehlah berhubung terus dengan wawa.

Your Health & Beauty Consultant,
-WAWA-

Sumber: mauceriadotcom

1 comment:

paridah said...

TAK TAHU KENALAH BERTANYA KAN WAWA..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...