Assalamualaikum wbt,

Ya Allah, jagalah hati kami, satukan persahabatan kami dalam rahmat hingga ke syurga Mu. Amin Ya Rabbal Alamin.

Alhamdulillah, hari ini special wishes wawa nak wish pada orang yang bernama Noor Aienna Binti Musa atau wawa panggil Ena. Orangnya cantik manis sangat, lembut, bersemangat waja dalam meluaskan empayar bisnes dibawah organisasi OPE.

Wawa kenal Ena sejak di bangku sekolah rendah lagi, tapi tak serapat hari ni sebab Ena duk kelas depan dan wawa duk kelas belakang. haha. Selepas habis sekolah darjah 6 (UPSR), Ena masuk sekolah asrama dan wawa sekolah dekat rumah. Kami terus terputus hubungan, tak tahu ke mana pergi. hihi


Namun, perancangan Allah itu cantik! Melalui facebook, wawa follow Ena sebab waktu tu Ena buat bisnes Emas. Wawa pula memang gilakan emas, pantang nampak emas mata bersinar-sinar jadinya. Bermula dari itu, wawa join bisnes emas di bawah Ena. Alhamdulillah, income melalui emas boleh tahan juga. 

Tetiba, Ena beralih arah pada Bisnes shaklee. Wawa masih lagi dengan bisnes emas. Lama kelamaan, tertarik nak cuba set tambah berat dan sekali harung join ahli. Selepas daripada itu, kami terus serius dalam bisnes shaklee sampai ke hari ini.

Inilah orangnya dan hari ini, beliau dah capai umur sweet 13! Ena seorang yang bersungguh dalam mencapai impiannya. Sangat suka membantu anak-anak bisnes untuk grow up bersama-sama, baik orangnya, lembut dan kadang kala tegas juga.

Master Aeinna Musa

Wawa doakan Ena sentiasa di berkati Allah swt, semoga Allah permudahkan urusan Ena dalam bisnes dan keluarga, Allah ampunkan Ena setiap masa dan semoga Ena kaya, bahagia, jutawan, dermawan, di dunia serta akhirat. Amin

"HAPPY BIRTHDAY MY MENTOR"