Tuesday, 14 June 2016

Meal Shakes Shaklee Tambah Selera Anak

Assalamualaikum wbt,

Sejak semalam, ramai ibu-ibu berdiskusi tentang selera anak masing-masing. Ada yang makan nasi dan kicap sahaja, ada yang makan nasi dengan air dan kicap sahaja, sayur tolak tepi, ayam letak tepi, ikan jauh sekali. Ada juga yang minum susu sahaja, dari umur 2 tahun sampai 6 tahun, makan satu sudu dah tolak bila di suap. 

Berat juga makin kurus, tiada zat. Ibu ini kata, takpe anak saya tak makan juga tapi hidup sampai hari ini. Sihat juga sampai besar. Allahu, tertampar wawa sekejap dengan ibu-ibu macam ni. Bukan salah mereka pun, cuma anak tak nak makan. Ibu nak buat macam mana kan? Betul ke betul?

Namun, sebagai ibu kita seharusnya mencari solusi untuk memberikan yang terbaik buat si manja, Ada juga yang jenis suka bila anak tak makan banyak, jadi letih nak melayan tu kurang. Tak elok macam tu..")

Mai wawa nak sharing makanan tambahan terbaik untuk anak-anak. Mealshakes yang dapat membantu anak-anak kembali makan tanpa memilih, memberikan 28 nutrisi pada badan anak-anak. 



Jika sebelum ini anak kurang makan, sayur tak makan, ikan tak makan, ayam pun tak makan. Selepas amalkan Mealshakes shaklee, anak-anak pasti berubah dimana lebih gemar makan walaupun sebelum ini sukar nak makan.

Testimoni selepas amalkan Mealshakes shaklee. Ibu lebih happy melihat anak makan tanpa henti.hihi

Ingin dapatkan Mealshake Promosi? Beli 3 dapat 4, boleh hubungi wawa +6019-9966576 .

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

great

paridah said...

xde selera mkn susah juga.

aeinna Musa said...

meal shakes kegemaran anak ena;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...