Assalmualaikum wbt,

Salam 1 September 2016. Ya Allah, pantasnya masa berlalu tinggal beberapa bulan sahaja lagi 2016 nak meninggalkan kita. Umur pun makin meningkat, apa yang patut kita bekalkan ke alam sana sudah cukupkah? Semoga Allah lorongkan hati dan perbuatan kita ke arah kebaikan. Amin

Bulan baru, strategi baru, doakan wawa semoga terus istiqomah dalam berkongsi kebaikan tentang kesihatan dan produk shaklee. Suka wawa nak kongsi dengan kalian, bulan ini special PROMOSI dari shaklee di mana 2 produk HOT customer wawa iaitu ENERGIZING SOY PROTEIN dan SUSTAINED RELEASE VITAMIN C PLUS.

Kedua-dua produk ini sangat berbeza dengan produk yang melambak di pasaran, kerana keunikan yang terdapat dalam produk shaklee tak terdapat di brand yang lain. Vitamin C yang telah diformulakan sustained release dimana vitamin c di lepaskan secara berperingkat-peringkat. Manakala ESP pula merupakan ekstrak soya non-gmo dimana kandungan soya yang asli tidak di ubah. Shaklee hasilkan 1 tong ESP daripada 30kg soya dan penghasilannya juga dibawah suhu yang rendah. 


Tahukah anda, penghasilan air soya dari suhu yang tinggi telah menyebabkan terhasilnya soya gmo dimana ia berisiko mendapat penyakit jika di amalkan secara berterusan. 

Promosi kali ini, kami tawarkan 3 jenis promosi iaitu:

Beli 6 Percuma 1!

Beli 2 dapar 5% diskaun!

Beli 3 Percuma 1!

Beli 6 Percuma 1!

Beli 6 Percuma 1!

Beli 2 dapar 5% diskaun!

Beli 2 dapar 5% diskaun!

Beli 3 Percuma 1!

Nak dapatkan produk shaklee dengan harga PROMOSI? Whatsapp wawa 019-9966576 . Save this no ya!")