Assalamualaikum wbt,

ESP minuman segera yang mengenyangkan dan dalam masa yang sama membantu menguruskan badan serta menstabilkan BMI badan kita. Bagi yang badan jenis berisi, ia dapat bantu menurunkan berat badan, bila badan kita kurus ia membantu menstabilkan BMI kita.

ESP ni minuman feveret wawa sejak tahun 2014, once dah minum sampai sekarang dan bila-bila takkan tinggal. hihi

Flavour soya vanila sangat menyenangkan bila diminum. Haa, cara nak minum untuk kuruskan badan mesti ambil waktu pagi as a breakfast. Jangan gatal-gatal nak makan nasi minyak, nasi lemak pula ye. Sebab setiap hidangan esp mengandungi 14g protein. 

Berbeza dengan badan macam wawa, boleh ambil double triple protein. hehe
Wawa boleh ambil selepas makan pagi. lepas makan nasi lemak, nasi minyak mahupun roti canai dan ambil pula dengan ESP. Badan barulah mantop. hehe


Istimewanya ESP Shaklee :

Mempunyai glisemik Index yang rendah dan ini memberi kelebihan kepada golongan diabetes untuk menikmati rasa dan keenakan ESP sendiri. Tambahan pula, ESP adalah protein yang membantu golongan diabetes menurunkan kadar glukose dalam darah serta membantu membaiki kulit ataupun luka yang terdapat pada badan pengidap diabetes.

Istimewa juga untuk gadis, remaja, perempuan mahupun lelaki yang mempunyai masalah kulit berjerawat dan berpori besar. ESP membekalkan protein padan badan kita, justeru membantu membaik pulih kulit-kulit yang berlubang. Selepas konsisten minum ES, jangan terkejut bila setiap hari kulit yang berjerawat dan berpori besar semakin hilang dari pandangan. hihi

Selain itu, ESP shaklee berbeza dari produk berasaskan soya yang lain kerana ia adalah dari sumber non-GMO (Non Genetically Modified Organism) yang tidak diubahsuai sebelum mengeluarkan kepada pasaran. Non-GMO sangat bagus untuk kita minum setiap hari dan jangan minum minuman yang GMO naaa.

Nanti boleh klik sini untuk kisah ESP shaklee naa.. ")