Search This Blog

Thursday, 17 August 2017

Bagaimana Nak Menjadi Orang Baik

Assalamualaikum wbt,



Sebelum tidur, terdetik di hati wawa untuk berkongsi. Pernah wawa baca (di lupa kat mana), ada seorang pemuda bertanya dengan seorang tuan guru yang alim.

1001 Manfaat Vivix untuk Sekeluarga

Assalamualaikum wbt,

Bagaimana Vivix membantu seisi keluarga kembali sihat walafiat? Vivix memberi kesan positif terhadap 4 mekanisme penting iaitu:

  • pertahanan sel
  • tenaga sel
  • pemulihan sel
  • prestasi sel

Apabila sel badan kita miliki keupayaan yang tinggi dan sihat, insyaAllah badan kita akan lebih sihat, bertenaga sehinggakan memancarkan wajah yang awet muda, kulit yang cantik dan berseri. 


Vivix siapa yang tak kenal vivix? Umpama Puan Fisha, pada awalnya langsung tak tahu apa yang ada pada Vivix. Alhamdulillah, selepas mencuba akhirnya seluruh isi keluarga BAHAGIA.

Jom baca kisah Puan Fisha.

Wednesday, 16 August 2017

Cucur Viral By Yati Rahim

Assalamualaikum wbt,

Wawa dah lama sangat tak masak, bila tengok resepi Ya Allah, tak sabar nak duduk rumah sendiri. Nak masak macam-macam, bagi suami makan kenyang-kenyang. Hehe

Kredit Yati Rahim untuk resepi cucuq viral kembung ni. 😊

Cucoq kembong @ cucoq manih sedap mak jemah oiii
Ada nk viral tera ni 😂😂😂

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...