Search This Blog

Wednesday, 26 April 2017

3 Cara Semulajadi Hilangkan Batuk

Assalamualaikum wbt,

Hari ni masuk hari ke 5 wawa batuk, ubat batuk dah tak boleh nak telan sebab habis dua boitol dah. Ayah pula bagi petua minum asam limau campur dengan kicap. sempat laa buat malam tadi. Hasilnya masih sama, mungkin perlu buat lagi malam ni. hihi

Baru malam tadi nak cuba semua petua ni. kiki. Ye laa, husband wawa asyik suruh minum ubat je. Tak ikutkan marah pula. 

Petua hilangkan batuk :

1. Minum madu bersama limau 

Monday, 17 April 2017

10 Fakta Vivix Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Adakah anda penggemar minuman Vivix? Jika ya, sila baca 10 fakta tentang vivix dibawah..")



Fakta Vivix Shaklee

Saturday, 15 April 2017

Happy Birthday We

Happy befday to my beloved father.

We ni kelakar, bila kiteorang besar baru terserlah kekelakaan tu. Time kecik macam singa.😄😄

Mengaji adalah wajib mengaji dengan we. Time kecik garang sungguh. Ajar kami mengaji, rotan buluh duk tepi. We suka ajar mengeja. Eja kot lain, pukul kot lain. Memang bergetar laa lantai rumah dia pukul dengan rotan. Ayat we sampai sekrang wawa ingat. "Aku cocoh mato ni!" Sebab eja betul dah, bila sebut jadi lain. Haha. Biasa sampai 1 ayat je ngaji dengan we, selebihnya drama air mata laa. Sampai tak nampak huruf nak sebut. 😄

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...