Sunday, 18 October 2015

Kebalkan Imuniti Dengan Nutriferon Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Dibawah ni adalah status wawa di FB setahun yang lalu pada tarikh yang sama.   Selepas amal vitamin shaklee, badan wawa dah jarang demam. Sejak setahun yang lalu, beberapa minggu lepas wawa update wawa demam. Itulah badan wawa demam sejak amalkan shaklee..

Alhamdulillah. Syukur atas kurniaan rezeki kesihatan.

AKIBAT KENA HUJAN
====

Orang kata lepas kena hujan mesti demam.. jangan percaya semua tu.. mengarut je.. ngee

Bangun pagi tadi, tekak macam kesat2 je. Itu biasanya tanda-tanda awal suhu badan nak naik.. 



Lepas solat dan mandi tadi, terus wawa bancuh NUTRIFERON sekali dengan esp & mealshakes.

Alhamdulillah, walaupun ada lagi rasa panas kejap suam kejap sejuk kejap, Wawa yakin NUTRIFERON mampu menahan virus dari merebak dalam badan. Suhu pasti menurun. Tak caya? Cuba aje...")

Sedikit ikhtiar dari Wawa, semuanya dengan izin Allah swt..

Anda demam?? Jangan amalkan paracetamol.. ye, demam boleh kebas on the spot je kan? Tapi tahukah anda, paracetamol hanya melemahkan virus itu sahaja. Selepas beberapa jam, virus itu akan aktif balik dan begitulah seterusnya jika kita amalkan paracetamol... 

Berbeza dengan NUTRIFERON, ia membantu meningkatkan IMUNITI badan untuk melawan virus. Jadi, bila IMUNITI badan kita kuat, maka untuk hari2 seterusnya sukarlah virus nak serang kita..

Jadi, mana satu anda pilih?? 

Nak cuba NUTRIFERON? Segera hubungi wawa di 019 996 6576

Jom ber YA WAHHAB 1000kali..")

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...