Search This Blog

Thursday, 5 November 2015

Kulit Bebas Minyak Idaman Semua

Assalamualaikum wbt,

Dulu kulit Azie berminyak dan gelap. Alhamdulillah, kini kulit Azie semakin cerah dan cantik.


Jom ikuti kisah Azie dengan Vitamin C.

Azie nak kongsi tentang vitamin pertama yang buat Azie jatuh cinta dengan Shaklee. Azie dulu dari sekolah menengah sampailah dah sambung belajar memang gila produk kecantikan. Bila tak nampak kesan best je, tukar pulak yang lain. 

Sampailah satu masa tu Azie guna produk yang tak sesuai dengan kulit Azie. kesannya?? Kulit Azie jadi sangat teruk dalam masa singkat je. JERAWAT tumbuh dengan hebatnya. PARUT penuh satu muka, kulit MUKA BERMINYAK sangat2. Ha! masa tu memang rasa menyesal tak sudah wooo..huhu.
Give up tersangat2 sampai tahap dekat tangan sentiasa ada 1 cermin kecil. Selalu tengok dekat cermin dan cakap kat diri sendiri yang masalah ni sikit je sebab nak sedapkan hati. T_T. Sampai tahap macam tu sekali!

Tapi segalanya berubah selepas consume Sr Vit c Shaklee. Azie consume Sr vit c 1 biji je sehari. Dalam 2 minggu amalkan, Azie dapat rasa PERUBAHAN KETARA! Muka sudah TIDAK BERMINYAK, PARUT pun makin PUDAR dan JERAWAT dah tiada! 

Happy tak terkata!! Keyakinan diri dah kembali sebab tak de rasa malu dah nak berhadapan dengan orang ramai. Memang kagum dengan Sr Vit c Shaklee. Dah lah harganya MURAH, KESAN HEBAT, TAHAN LAMA pulak tu.

Memang ini lah tindakan azie yang paling bijak selepas berpuluh2 jenama produk Azie guna.^^V. Kepada anda semua, jika nak BETULKAN LUARAN, kita mulakan dari DALAMAN. Bila dalaman sihat, dapat nutrien yang diperlukan, InsyaAllah akan terserlah kesannya di luaran juga. Ingat, pilihlah supplement yang bagus yer.. Supplement yang terbaik tentulah yang 100% SEMULAJADI, macam SHAKLEE!! Terbaik!

Hubungi wawa 0199966567 untuk order dan konsultasi percuma.

4 comments:

Malinda Ismail said...

Akak bersyukur sebab kulit tak berminyak tapi sesetengah kawasan tu dia kering pulak :(

Nurzakiah Hanum said...

cantik

YieN said...

Kite memang tengah mengalami kulit berminyak ni *sobs*

Puan Wawa said...

Yien, meh makan vita c..")

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...