Search This Blog

Friday, 4 December 2015

Koleksi Gambar 3D Fantasi Art Di Ipoh

Assalamualaikum wbt,

Banyak kali wawa nampak kawan FB sharing gambar dieorang terbalik atas syiling. Kaki kat atas, kepala kat bawah. Sampai wawa sengetkan handphone untuk melihat cara kawan wawa ni ambil gambar.. Haha.. Tak tertanya plak dia ambil kat mana gambar tu.

Dan, hari ini baru wawa tahu ada rupanya tempat macam ni. 

Di sebalik deretan blok kawasan Pekan Lama Ipoh. Tiada siapa menyangka bahawa terdapat satu lokasi yang menyeronokkan, terutama bagi orang awam yang meminati seni lukisan 3D untuk bergambar.

Funtasy House Trick Art kini antara daya tarikan baharu bagi penduduk negeri Perak, terutama masyarakat Ipoh untuk mencuba kelainan di tempat tersebut.

http://bit.ly/1XKjsvR

Jom kita lihat gambar 4D fantasi.
















4 comments:

Aisya Ahamad said...

Mcm best jeee. Hihi

paridah said...

wawa dh ke sana ke...menarik tempat gitu.

Siti Nurzafirah said...

Perak pun dah ada muzium macam ni... huiyoo ~

Farrah MF said...

Seronok kan pergi tempat2 begini :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...