Search This Blog

Tuesday, 29 December 2015

Testimoni : Kulit Putih Bersih Dengan Collagen Shaklee

Assalamualaikum wbt,


Gambar kiri : wajah terkini Puan Nadiah

Selepas 2 minggu minum collagen (14 sachet SCP)

Testimoni dari Puan Nadiah merangkap moyang wawa dalam bisness shaklee. Puan Nad ambil Collagen powder sejak awal penglibatan dengan shaklee dan diamalkan sehingga kini. 

Dalam gambar pun dah cantik kulitnya, bila tengok kat luar lagi cantik tau. Lembut sangat kulit puan Nad. Wawa is jeles tau.. Hehe.. Kena amalkan tiap-tiap hari ni.

Korang, sebelum amalkan apa-apa produk kena tahu dulu fungsi dan bahan-bahan yang terkandung dalam sesuatu produk tu. Nak tahu fungsi Collagen Powder shaklee tak? ")

Fungsi Collagen Powder ;





✔️ Anti Penuaan - Mengecilkan liang-liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan

✔️ Menghidratkan - Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan mengelupas pada muka. 

✔️ Mengembalikan Keanjalan Kulit - Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan. 

✔️ Melicinkan - Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit.

✔️ Menyubur - Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar. 

✔️ Mencerah - Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit. 

✔️ Menegang - Membantu menegang dan menganjalkan payudara. 

✔️ Menguatkan- membantu kuatkan tulang dan  kurangkan rasa sakit sendi.

✔️ Menganjalkan - membantu mengekalkan otot mata supaya anjal

✔️ membantu meningkatkan fungsi otak. 



1. Kolagen Dari Sisik Ikan Merah

✔️ Memelihara kulit jadi fleksibal tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bergandingan bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal & elastik.

2. Ekstrak Biji Camellia Japonica

✔️ Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien & pelembap kulit yang hebat & isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas. Membekalkan nutrisi dan penghidratan.

3. Ekstrak Pfaffia

✔️ Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica, membantu formasi kolagen & asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat kuantiti air yang banyak. Asid hyaluronic mainkan peranan dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut lembap & licin. Ringkasnya 
Membaiki rambut gugur serta kasar, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin. Meningkatkan prestasi dan tenaga.

4. Vitamin C

✔️ Menggalakkan penghasilan kolagen & menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.

5. Vitamin B2, B6

✔️ Bekalkan tenaga penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh.

6. Ekstrak Kekerang

✔️ Mengandungi glukosamina sbg pelincir sendi, menghidrat mata, & melegakan ketidakselesaan mata.

7. Lactobacillus acidophilus

✔️ Membantu mengimbangi mikroflora usus & membantu membina sistem usus yang sihat sekaligus tingkatkan penyerapan kolagen.


Info & order : 019 996 6576 (wawa)



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...