Saturday, 16 April 2016

8 Cara Senaman Kempiskan Perut

Assalamualaikum wbt,

Sejak akhir-akhir ni, ramai pula yang mengadu pada wawa perut buncit. Malu la, bila pakai baju nampak perut menonjol.

Bila diselidik, rupa-rupanya suka minum ais, suka makan berselang dengan minum, suka tidur lepas makan, suka mandi terus lepas makan. Semualah dia suka habit yang kurang sihat ni.


Jadi, wawa nak bantu korang yang ada masalah perut buncit ni dengan 8 jenis senaman untuk kempiskan perut.

Lakukan selama 10-30 minit setiap hari, selama 100 hari konsisten. InsyaAllah perut korang pasti kempis dan cantik.

Selain itu, elak minum ais dan banyakkan minum air masak atau suam.

Semoga bermanfaat.")

4 comments:

sayidah napisah said...

saya tengah buat la senaman ni. dah lebih kurang 3 minggu la macam tu buat, tapi takde lah setiap hari hahaha.

nhhas said...

Waaaah doktor wawa.. i loike ...

nhhas said...

Tp pict ni mcm errr x berapa clear mcm mn nk buat ni...

aeinna Musa said...

cabaran nk detox ni wawa..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...