Friday, 9 September 2016

Sesi Menggubah Hantaran Kahwin

Assalamualaikum wbt,

Hai korang, dah tidur ke? Hihi. Wawa baru selesai gubah bunga untuk hantaran kahwin adik wawa raya ketiga nanti.😊

Tahun ini saja ada dua majlis perkahwinan dalam family wawa. Bulan may hari tu adik perempuan, kali ni adik lelaki pula. Isterinya orang kelantan. Kahwin time hari raya haji, harap-harap jalan tak sesak laa.")


Gubahan yang tak seberapa, ye laa orang kata tangan tak ada pantat siput.😄
Maksudnya kurang kreatif. haha

Inilah hasilnya. Selamat malam sahabat.

3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Eh...cantiklah tu Wawa
Kalau nak upah ingat dah berapa tu.

nohas said...

cantik...tak pernah dengar perumpamaan tu 'pantat siput'..huhu..

Puan Wawa said...

Betul tu kak zakie, mak wawa tanya kat kedai gubah utk 9 bekas rm500... mak aihh, sayang duit.

nohas- hhaha. biasa org tua2 cakap macam tu.. tgn tk de seni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...