Assalamualaikum wbt,



Apa kata mereka yg dah mencuba VitaLea?

Puan Nur Linie:
"VitaLea ni 'ubat kuat' saya! Dulu saya ambil remeh dengan VitaLea ni. Tapi sekarang saya dah tak skip VitaLea. Beza sangat badan bila tak ambil VitaLea. Sebelah petang akan terasa lembik dan tak kuat. Sekarang dah berjangkit dengan husband saya. Dia pun dah suka VitaLea ni. Sebab kesan sangat best!"


Puan Wawwa Najwa:
"Pengalaman saya sendiri, VitaLea ni memang awesome! Dulu, bajet tubuh ni cukup bertenaga la. Tapi bila balik kerja, terbaring juga depan TV. Tapi bila start makan VitaLea, balik kerja sampai ke malam tak baring-baring! Ini pil TENAGA saya!"

Puan Aini Hayati Luey:
"Terasa bahagia bila mendengar berita gembira officemate yg pregnant sekian lama mengalami masalah low Hb. Dari bulan ke bulan, Hb asyik 9+ gitu. Akhirnya saya cadangkan VitaLea menggantikan pil iron yg klinik beri. Syukur alhamdulillah, dalam tempoh seminggu lebih je Hb dah naik 11+"

Puan Tuty Rahiza:
"Saya pun macam tu. Habis ambil pil iron klinik, makan kerang, tetap tak naik-naik. Ambil VitaLea dalam 2 minggu terus Hb naik. Sekarang konsisten 13"

Puan Anonymous:
"Alhamdulillah preggy no 3 ni saya amalkan Shaklee VitaLea. Hb maintain >11. Preggy yg lepas saya cuma amalkan Obimin, itupun Hb turun naik. Sekarang Hb maintain dan rasa badan kurang pening"

Puan Anonymous:
"VitaLea memang best! Sepanjang pregnant dulu, Hb memang cantik walau tak cukup rehat. Dan saya teruskan ambil sepanjang berpantang. Walau tidur 3-4 jam je, badan still bertenaga"

Puan Noorul Azny:
"Pagi tadi pergi klinik buka buku mengandung. Alhamdulillah dalam sejarah mengandung, ini kali pertama Hb cantik 12.5. Dua kali mengandung sebelum ni 9-11 je. Dahla tak alami alahan langsung, pening sikit-sikit tu ada lah masa awal-awal hari tu tapi sekarang alhamdulillah memang dah sihat walafiat. Makan memang berselera. Dan yg lagi best, kandungan dah nak masuk 4 bulan tapi berat tak banyak beza pun dari sebelum mengandung"

--------------------------------

Postage:
Seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei