Search This Blog

Monday, 22 May 2017

Kilat Tayar Dengan Basic H Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Terkejut tengok rim kereta sendiri, hitam lusuh hilang kilat.
Tak tau nak sental dengan apa, buat dengan sabun pun tak kilat.


Tetiba teringat dengan Basic H, pencuci serbaguna shaklee yang tak de bahan kimia.
Laju2, campur dengan air dan gosok2 kat rim kereta kesayangan.


Taraaa, berkilat dik non! Nak bawak round kampung pun senang hati.

Tak yah risau dik non, Basic H ni dibuat dari ekstrak jagung. Tak de tajam macam clorok, bau dia natural je. Nak basuh lantai rumah lagi laa boleh.

Anak2 kecil nak main pun tak bahaya. Itu yang pentingkan, bahan semulajadi untuk seisi rumah.

Healthy family is happy family. Am i right?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...