Wednesday, 9 September 2015

Ayah Kembali Sado Dengan Set Kurus Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Hai kesayangan wawa, apa khabar jutawan sekalian? Alhamdulillah, semoga kita terus dikurniakan kesihatan, kejayaan dan kekayaan oleh Allah swt.

Hari ni wawa nak berkongsi satu kisah dan gambar, bahawa lelaki juga layak untuk tampil segak bergaya. 

Korang tahu tak, Produk kurus shaklee juga sesuai untuk LELAKI? Ini adalah perkongsian dari Puan NurulHuda, dari bersaiz xxl kini sudah boleh pakai baju bersaiz L. Tidakkah ini membahagiakan? Menyihatkan dan bertambah kehenseman.")


Bagaimana Puan Nurulhuda dan suami jatuh cinta dengan produk shaklee.

Mule2 suke2 je...lame2 jatuh cinta dgn ESP....xde ESP rase mcm ade yg lengkap je...
Berebut2 dgn sang suami bila esp siap dishake...2 shaker everyday before going work...

Saya minum untuk pekat dan bnykkn susu...mmg betullh....kalau xminum esp...susu mnjadi cair, xlikt dan xputih 'seleput' kate org trg...
Husband pulk suka minum esp pada waktu pagi sbgai breakfast bersama cinch..katenye kenyang hgga tgah hari....brt pun dh turun 20kg dlm 3 bulan...sukanye die...sampai kwn2 ank pun ckp, abang awak ke tu?..tu dia ,dh kurus dan awek muda gitu...

Suatu pengiktirafan paling besar bila kawan anak tanya, abang awak ke tu? Tak ke bangga si ayah? Hehe..

Lelaki juga boleh berjaya menurunkan berat badan dengan supplemen SET KURUS SHAKLEE. Anda inginkan suami yang maintain hensem? Inilah masanya, hadiahkan set kurus dan set kesihatan buat suami tersayang.

Dari hadiahkan kasut, lebih baik hadiahkan vitamin kesihatan. Kita sayang suami kan? ")

Nak cuba? Boleh whatsapp wawa 019 996 6576.

Jom jaga kesihatan diri dan keluarga..")

4 comments:

Farrah MF said...

Bila ada determination, disokong pula dengan produk yang baik & berkesan,...hasilnya mesti WOWWWWW! :)

Encik Gajah said...

Wah..besnya dah jadi sado :)

Siti Yang Menaip said...

ngeh3.. makin nampak mudeee le gitu ngeh2..

Noor Afifah said...

nak jadi kakak sado juga lah, hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...