Thursday, 12 November 2015

Alhamdulillah, Jeragat Hilang Dengan Vivix

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, dah tidur? Pasti laa kan, dah awal pagi pun. Wawa dah selamat tidur lepas isyak tadi, sekarang jadi buring hantu.. Hihi

Perasan tak, wanita asia yang tak ada jerawat biasanya ada jeragat. Cuba korang perati betul-betul, melainkan kalau orang tu betul-betul jaga.

Jeragat biasanya akan kelihatan seawal 20 an dan semakin bertambah apabila meningkat usia. Adakah korang akan biarkan jeragat itu terus mekar diwajah? 

Ohh, tidak laa kan! Mana mungkin kita nak biarkan jeragat yang bertompok-tompok diwajah tanpa atasi dengan segera. Wawa ada cara nak kongsikan dengan korang.

Cara ini terbukti berkesan dan memberi effect lain yang lebih besar iaitu awet muda!")

Testimoni Jeragat Hilang dengan Vivix



Lihatlah akak kita ni, makin comel berseri. Dulu wajah agak kusam. Kini, lebih berseri.

Hanya perlu amalkn minum 1 sudu Vivix setiap hari, insyaAllah kesan yang baik menjadi milik anda.")



Hubungi wawa 0199966576 jika berminat mencuba vivix shaklee.

3 comments:

Ummul Azkee said...

Vivix mmg bagus ker..ermm....

aeinna Musa said...

Flawless nye akak ni

Fifi Fizah said...

wah...comelnye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...