Assalamualaikum wbt,

Rentetan entry semalam, bagaimana statistik pesakit buah pinggang. Hari ini wawa nak share testimoni berkaitan dengan buah pinggang. Testimoni ni wawa ambil dari sharing seorang pengguna vivix di comment tentang feedback vivix.

Suaminya yang mengalami masalah kebocoran buah pinggang atau nama teknikalnya adalah Nephrotic Syndrome. Selepas ini wawa sharing tentang ini pula ye. Stay tune tau.😄

BUAH PINGGANG BOCOR 



Diagnos
Bermula kisah  bila KAKI suami saya SEMBAB, kemudian diikuti tangan, kemudian MUKA. Kami naik risau. Apabila pergi kecemasan doktor tahan observation ward untuk ambik urin 24jam. Bacaan protein masa tu +26. Allahuakbar sungguh saya tak pernah dengar tentang Nephrotic Syndrome/Buah pinggang  bocor. Baru tau AIR KENCING BERBUIH tu salah satu tanda awal tapi suami tak alert dan ingat ianya normal. Tak tidur malam saya mencari maklumat tentangnya. Rupanya jika dibiarkan boleh sampai kena dialisis dan boleh jugak dapat jangkitan paru-paru. Risau jangan nak cakap la sebab arwah abah saya sendiri di penghujung hayatnya meninggal disebabkan buah pinggang gagal berfungsi.

Rawatan doktor
Doktor bagi steroid dan beberapa ubat lain untuk kawal kolesterol dan bengkak kaki. Bila buah pinggang dah ada masalah kolesterol tiba-tiba naik, tekanan darah pun naik. Doktor bagi pilihan katanya kalau setuju untuk biopsi, steroid jangan makan dulu pulangkan balik pada hospital. Kami bincang dan pulanhkan steroid dan kami setuju untuk biopsi. Sebenarnya dalam tempoh tunggu tarikh kami nak ikhtiar dengan Vivix. 

Perkembangan
Sebotol Vivix, bacaan urin menurun. Doktor dah stop semua ubat. Bila 3botol bacaan urin terus negatif(gambar) dan doktor terus cancel untuk biopsi bila tengok result darah, kolesterol semua cantik. 

Syukur alhamdulillah. Banyak hikmahnya. Dengan asbab sharing kisah suami saya ni dah ramai yang bermasalah sama dah ikhtiar dengan Vivix dan dapat #shakleeeffect yang bagus.

Lagi testimoni pengguna Vivix yang berpuas  hati selepas mengamalkan minum vivix di SINI
Jika ada dikalangan saudara mara yang alami masalah ini, bolehlah suggest vivix ye. 

Promosi 5% diskaun belian 2 botol vivix 1 hari sahaja 16 September 2017. Boleh preorder hari ni sehingga esok. Lusa wawa boleh orderkan terus.😊